8 Mayıs 2012 Salı

Hosgeldin Aren Bebek


Sanki bir paket çukulata yedim..   Sürekli bir gülümseme .. Doğum o kadar farklı ama o kadar doğal ki . Hergün milyonlarca kadın bunu yapıyor, ama olması için bir mucizenin gerçekleşmesi gerekiyor.
Gerçekleşince ise inanılmaz! Taze bir çiçek kokusunun odaya yayılması gibi anında herkesin yüzüne mutluluk yayılıyor.
Sanki onu hissettim dün .. Daha önce bir arkadaşım daha doğum yapmıştı . Bu sefer yıllarca aynı evi paylaştığım arkadaşım Özge doğum yaptı.Halen duyduğumda beynimden ellerime gelen bir titreme oluyor.
Hoşgeldin Aren bebek!! Biz Alp ile seni sevmeye geldik, ve çok mutlu olduk.
Ben annemin can ciger arkadaslarının çocuklarını tanımıyorum  bile ..
Belki siz birbirinizi bileceksiniz, belki bilmeyeceksiniz, belki de arkadaş olacaksınız , belki aynı okula gideceksiniz, ya da ayrı şehirlerde yaşayıp bir konserde karşılaşacaksınız... Bilmiyorum .. Ama bugün aynı odada Aren daha hayatta bir gününü doldurmamışken onunlaydık.
En azından en eski tanıdıklarından olacağız .. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder